Na oczach kolory..

 Choć w sercu smutek. Wczoraj musiałam podjąć bardzo ważną decyzję. Po 8 latach życia moja króliczka dostała paraliżu kręgosłupa, przez co przestała ruszać tułowiem i tylnymi łapkami. Pani weterynarz powiedziała, że w takim stadium jest to nieodwracalne, a jeśli poda jej sterydy może bardzo cierpieć, a jej życie to kwestia kilku dni. Zdecydowałam się na uśpienie, choć to był bardzo trudny wybór. Chciałam skrócić jej cierpienia :( Tak bardzo mi przykro, moja kochana Perełka :(

Przy robieniu zdjęć padły mi baterie w aparacie, a zapasu niestety nie mam, także musiałam wspomóc się telefonem, który potwornie przekłamuje kolory. Następnym razem się poprawię, zrobię zapas baterii. Do usłyszenia :)




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

4 komentarze: