Wielki powrót

Witam. Nie było mnie dokładnie rok, przepraszam za zaniedbanie, ale od sierpnia tamtego roku moje życie stanęło do góry nogami. Było raz lepiej, raz gorzej, ale ważne, że już jest fantastycznie, a ja spełniłam jedno ze swoich marzeń i oficjalnie jestem po rocznej szkole wizażu i charakteryzacji, w zeszłą niedzielę miałam obronę, na której miałam wykreować modelkę od stóp do głów (włosy, makijaz, bodypainting i strój) z materiałów niekonwencjonalnych ;) Powolutku będę dodawać zdjęcia z całego roku pracy + pokazywać mój rozwój :)

Na dole jedno ze zdjęć z pokazu:

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hello We are OddThemes, Our name came from the fact that we are UNIQUE. We specialize in designing premium looking fully customizable highly responsive blogger templates. We at OddThemes do carry a philosophy that: Nothing Is Impossible

0 komentarze:

Prześlij komentarz